Dag 9 - Mina drömmar

Dag 9 - Mina drömmar
Dom vanligaste drömmarna är ju att man vill flytta till Hollywood och gifta sig med en rik man och skaffa lyx hus och swimmingpool och ferraribil. Men visst har jag också en sån dröm. Men man kan ju ha drömmar här i Sverige också, jag har mest framtidsdrömmar, jag vill ha bra med ekonomi, inga skulder osv.. Bil, villa och man och 3-4 barn kanske, vill ha stor familj. Jag vill jobba som väldigt många grejer, jag vill jobba som programledare, stylist, modell, och designer. Och på fritiden vill jag måla tavlor, skriva böcker skulle vara kul. Liksom känna pengar hela tiden och ha jobb. De vore en dröm för mig! Jag ska satsa så jag får sånt jobben. Jag vill bo till en början i Sandviken i några år när jag flyttar hemifrån. Sen kanske jag flyttar till Stockholm, det har ju jag velat göra länge. De är ju där jag vill jobba också, på tv4. De är min största dröm! Starta ett eget program, de vore sjukt häftigt. Och så vill jag ha ett hus eller en lägenhet utomlands, typ i Spanien eller i Asien nånstans, i USA nånstans eller nån ö utanför, ja något varmt ställe iallafall där man kan åka när det är vinter i Sverige.
2011-01-14 @ 17:47:16 Vad jag ska blogga om Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0