Dag 8 - Vad är kärlek för mig

Dag 8 - Vad är kärlek för mig
Vad ska man säga.. Kärlek för mig är både förjävligt och väldigt underbart. För det mesta har kärlek varit ett rent helvete för mig. Jag har inte haft "riktig" kärlek på 2 år snart, mitt senaste förhållande var med Rickard "Rippe" Andersson och det var år 2009 jag var tillsammans med han så det var ett tag sen kan man säga. Men sen har jag ju hamnat i strul, eller vad ska man säga. Jag trodde att det skulle bli något med den bästa killen i mitt liv och det var inte han som utnyttjade mig utan en annan. Han och jag var på samma nivå, lika humor och exakt ALLT! men självklart blev jag sjukt kär i han så jag visste inte vad jag skulle ta vägen med allt. Jag tänkte bara på han, inte ens på mig själv. Men jag trodde att det skulle bli något mellan han och mig men det blev det inte.. Så då ville jag inte tro på kärlek nå mer, det är svårt att ha en paus från alla killar. Man dras till dom på något sätt. Men liksom.. Kärlek det är något vackert trodde jag men det kan va väldigt svårt också, det har inte precis varit vackert för mig på något sätt, inte haft nå seriöst förhållade. mitt längsta var 3 veckor. Men det va förjävligt säger jag bara.. Men just nu är jag rädd på något sätt att skaffa förhållande, kanske är för att jag är sjukt rädd för att bli utnyttjad igen att killen är bara ute efter sex och eller är fortfarande kär i sin ex flickvän. För jag fick gå vidare i 7 månader, i 7 månader var jag i ett stort helvete. Jag vill bara bort från världen. Rent ut sagt så hatade jag verkligen kärlek, det var det värsta jag hade varit med om. Jag är rädd att jag ska gå i samma spår igen och det orkar inte jag med. Jag både vill och inte ha förhållande. Men jag kan säga att alla uppfattar kärlek olika, alla har ju varit med olika saker när det gäller kärlek. Och jag har ju varit med om det som har varit förjävligt kan man säga, massa svek och massa skit som har hänt.
2011-01-13 @ 17:23:00 Feelings Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0