Dag 7 - Hur jag fixar mitt hår och sminkning

Dag 7 - Hur jag fixar mitt hår och sminkning
ja hur jag fixar mitt hår är inte så märkvärdigt. Jag plattar alltid håret, sen sätter jag upp hälften av överhåret i en tofs så använder jag volummaster så jag får volym, ser så tråkigt ut annars om man har så slickat o rakthår, mycket mer effekt när man har volym. Men nu tänker jag börja med lite lockar i håret och får se hur det ser ut. Man tröttnar ju lite på platthår hela tiden.
Och när det gäller sminkning sånt inlägg har jag redan uppdaterat men jag kan göra det igen. Jag använder mineral puder från loreal paris. Svart eyeliner från loreal paris, och volymmascara från loreal paris eller lancome "stavning", och ibland solpuder från isadora, och ibland har jag ögonskugga då brukar det oftast vara guld eller bruna färger så jag blandar färgerna blir riktigt snyggt.
2011-01-12 @ 17:07:00 Vad jag ska blogga om Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0