Dag 6 - Något som ni inte vet om mig

Dag 6 - Något som ni inte vet om mig

Ja då ska jag berätta något som inte ni läsare visste om mig. Det är rätt mycket jag inte har berättat men jag lovar ni ska veta allt om mig. Men jag tänker börja med en sak i taget annars blir det så rörigt. En sak är att jag har rätt så dålig syn, några av mina vänner vet det men inte alla. Men jag har haft dålig syn ända sen jag gick i årskurs 1 och jag har alltid varit envis för jag vill inte ha glasögon överhuvudtaget i skolan. Så jag hade till en början men sen slutade jag helt med det när jag började fixade mig och fick ett stort intresse av killar vet inte varför jag inte hade glasögonen på mig, tror nog det va att jag inte ville bli mobbad, men egentligen varför ska man bli mobbad för att ha dålig syn och måste ha glasögon, det är ju som solglasögon fast genomskinliga fast man använder dom dagligen. Men jag har gått i skolan i ca 10 år nu och jag har varit utan glasögon i 8 år och det va ett helvete att se på tavlan men jag klarade det. Men nu har ju jag skaffat linser som jag är sjukt glad över, jag trivs jätte bra med dom. Har bara dom när jag är i skolan och är ute med kompisar osv men inte hemma eller jo ibland men då har jag glasögonen ibland, det är jätte jobbigt att ha dålig syn. Jag känner mig handikappad när jag inte ser något, man kom in världen när man har linserna i skolan osv. Men jag tänker använda linserna mer.

har tyvärr ingen bild på mina glasögon, men dom är grymt snygga!

och jag skäms inte absolut för att jag har glasögon, men jag tänker använda mest linserna. Trivs bättre i dom!

2011-01-11 @ 16:57:00 Vad jag ska blogga om Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0