Dag 3 - Läskigaste filmen jag har sett och den bästa

Jag börjar med läskigaste filmen och det måste jag säga att bland alla äckliga och läskiga skräckfilmer jag har sett i mitt liv så är den värsta the ring. Jag minns så väl när jag såg den första gången hos min gamla bästavän när vi var drygt 8-9 år. Vi skrek när hon kom fram på tv och sen knackade hennes pappa på dörren och vi blev ännu mer rädd och gömde oss. Efter jag såg den filmen så satte jag alltid kudde för tvn och även på dataskärmen. För hon kommer ut från tvn ju, och jag som trodde på allt och var rädd för allt trodde ju att det skulle hända mitt i natten. Och även för 5 år sen kommer jag så väl ihåg när jag hade en mardröm om henne, att jag var i ett vitt rum, ett litet rum som blev mindre o mindre hela tiden så jagade den där Samantha mig, glömmer aldrig den mardrömmen! Sen vaknade jag av att någon satte sig på min sängkant, så var det min syster som gick i sömnen. Hon hade precis färgat håret svart och hade as långt hår och hade vitt nattlinne på sig, jag lovar! har aldrig varit så rädd i hela mitt liv! Hade precis en mardröm om the ring tjejen, så såg min syster ut som henne! något jag höll på o dö..
ja hon är ju inte så snygg precis

Och den bästa filmen jag har sett är självklart Knight and day med Tom Cruise och Cameron Diaz, mina bästa skådespelare! Det är den bästa filmen jag har sett, man tröttnar aldrig på den. Självklart den bästa!

2011-01-09 @ 17:05:00 Vad jag ska blogga om Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0