Dag 2 - Mina bästa/vänner

Alexander Axelsson: Jag har bara känt dig i ca en månad och jag litar på dig till tusen procent. Du ställer jämt upp för mig. Du är verkligen guld värd! Du är den bästa killen på hela jorden, Du ligger i topp! Och jag fick världen sötaste julklapp utav dig, en mössa med en tofs på och en söt teckning. Hoppas du aldrig kommer att lämna mig, då kommer jag aldrig att kunna klara av allt i livet. Jag har känt dig så bra på så kort tid, för kort tid! jag älskar min bästavän till farfar. Alexander Axelsson don't leave me alone! <3

 

 

Julia Boberg: Jag har känt dig i 7 år men det blev ett stup ner i ca 2 år. Men vi hittade tillbaka till varandra som jag är sjukt lycklig över! Om vi inte tog kontakt igen så hade jag aldrig klarat av hedäng. Men du är är äkta, vad hade jag gjort utan dig, när det är du som har ställt upp för mig i alla lägen? och alltid gett mig råd när jag va nära o ge upp allt. Jag är så jävla glad att jag har dig igen, med dig har man aldrig tråkigt med, full gång nästan hela tiden. Du är som en syster för mig, världens bästa syster! Lämna mig aldrig igen Julia, då kommer jag aldrig att få ett leende på läpparna. Du och jag hör ihop livet ut. Jag älskar dig, glöm aldrig det <3

 

Alexander Forslund: Vi har bara känt varandra ända sen jag började på murgårn, men du finns jämt där för mig. Jag har berättat mycket för dig och du har alltid ställt upp för mig. Jag säger tack för att du finns för mig, hoppas du aldrig lämnar mig. Du är verkligen värd allt här i världen, jag kommer aldrig att lämna dig bara så du vet. Jag älskar dig Alexander <3

"ingen bild på varken dig eller på dig och mig"

Jag har en del vänner som verkligen betyder allt för mig, men jag orkar inte skriva upp alla. Men ni vet vilka ni är och ni betyder sjukt mycket för mig! Ni har gjort en förändring i mitt liv, jag älskar er alla <3

 

2011-01-08 @ 16:52:00 Vad jag ska blogga om Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0