Dag 11 - Mina mål i livet

Dag 11 - Mina mål i livet

Jag kan börja med skolan, att jag ska plugga hårt och inte ge upp! för jag ska ha höga betyg när jag ska sluta 9an nästa år så jag kan söka till vilket program som helst.
Och beror på vilken linje jag kommer in på men jag kan prova att plugga utomlands, det skulle vara häftig och intressant. Och sen kommer man tillbaka till Sverige och tar studenten.
Och även plugga vidare efter gymnasiet, så vem vet kanske kommer in på högskolan om det behövs beror på vilket program jag går på då. Så ska jag ha bra jobb och ekonomi. Ja bara leva livet, och inte stressa när det gäller familjelivet. Både plugga och träna på gym ska jag göra, och resa mycket med vänner och med syster. Jag vill bli nå stort när jag både söker program och jobb, största drömmen är ju att söka till ekonomiprogramet, ska plugga hårt för det, ändra planerna helt nu när jag går i skolan och är hemma, att jag pluggar hårt. Då menar jag hårt! så jag når dom mål jag vill i livet. Och även när det gäller kärleken, att jag ska hitta den rätta och skaffa familj med och leva lyckligt och även gifta mig och skaffa villa osv osv.

PLUGGA HÅRT!

2011-01-16 @ 12:21:00 Vad jag ska blogga om Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0