Dag 10 - vad jag tycker om att göra

Dag 10 - vad jag tycker om att göra
Jag tycker om olika grejer att göra, först tycker jag om att vara med mina underbara kompisar det är dom som gör mig lycklig. Och jag tycker om att shoppa, bara om man har mycket pengar! jag tycker om att fixa folk, typ fixa håret snyggt och sminka snyggt. Det jag älskar mest att göra det är att läsa böcker "noerd..." haha men det är så skönt o göra det. Oså tycker jag om att resa det är det bästa som finns, bara om man åker utomlands. Men det är mycket jag tycker om att göra, kan typ skriva flera timmar vad jag tycker om att göra. Men det jag tycker mest om fick ni reda på nu iallafall, oj glömde det viktigaste jag tycker är roligaste att göra! det är att knäppa kort, inte just på mig bara men på andra saker, det är så kul! hihi.
Här är en perfekt bild jag fotade när jag var på Kreta när jag satt i poolbaren på kvällen.
2011-01-15 @ 12:10:00 Vad jag ska blogga om Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0