Dag 1 - Presentation om mig själv

Dag 1 - Presentation om mig själv

Ja som sagt, jag heter Mathilda Uimonen det kanske ni inte har missat. Jag heter Anna Nina i mellan namn. Jag är 15år gammal jag fyller år den 29 november. jag bor i Storvik ”tyvärr” en by utanför Sandviken. Jag går i 8an på murgårn som finns i Sandviken, åker alltså buss varje dag från Storvik, det är helt okej men jobbigt och vänta på bussen. Jag bor med min mamma och pappa + min store syster och min hund. Jag vill jobba med mycket i framtiden, antingen som stylist, modell, eller programledare. De vore verkligen min stil de.

Utseende/kropp: Jag har ljus blont hår men jag ska snart färga till mörkt. Jag har väldigt ljusa ögon jag har typ blå,grön gråa. Men jag gillar färgen mycket. Jag har nästan alltid ett leende på läpparna. Jag är medellång eller vad man ska säga är ungefär 166 cm lång och väger 55 kg.

Hur jag är som person: Först måste jag säga att jag är sjukt rolig person, jag är oftast glad, skrattar mycket och har en helt sjuk och rolig humor. Men jag är väldigt omtänksam, jag bryr mig mycket om mina vänner och kärleken, jag vill så väl att kärleken ska stå på två ben och inte på ett ben och har en dålig balans. Jag har verkligen ett bra självförtroende, jag tycker absolut inte att jag är ful. Jag är verkligen söt och fin. Men ibland har jag vissa perioder då jag mår väldigt dåligt, oftast är det när man har träffat någon man gillar sjukt mycket och är verkligen kär. Sen blir det aldrig något av saken, då känner man direkt att man inte är bra för någon. Eller att man har blivit lurad. Jag är inte ute efter lek när det gäller kärlek, jag är ute efter seriöst förhållande. Nu vet alla killar det, o tänk efter. Jag är känslig utav mig faktiskt, visa vet inte det. För alla tror att jag lägger problemen på marken och stampar på det. Men nej, jag brukar oftast bli ledsen och gråta när man får svåra problem. T.ex med kärlek då eller om man bråkar med en jätte bra vän. När jag mår dåligt så gråter jag ofta, och tänker oftast negativa tankar, jag vill inte tänka på sånt men dom försvinner aldrig. Men efter man har gråtit färdigt så efter ett tag så brukar jag tänka positivt. De är lite konstig men det är så det är, alla är olika när det gäller känslor. Men när jag gillar någon på riktigt så visar jag det också, på riktigt. För jag vill inte leka med någons känslor. Jag vill att det ska klicka mellan han och mig, få det så perfekt som möjligt. Man ska aldrig ge upp sina drömmar, men när det har gått för långt lämnar man det på vägen och går vidare. Och när det gäller beteende så är jag absolut ingen fjortis, jag har lämnat den tiden bakom mig. Den växte jag ifrån i 7an. Så fjortis är jag ändå inte.

 


2011-01-07 @ 14:36:49 Vad jag ska blogga om Permalink


Kommentarer
Postat av: Towe [towe.webblogg.se]

fin header du har :D

2011-01-07 @ 15:45:36
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0