Att jag inte insåg att du lekte med mig

Jag är inte ett dugg ledsen, jag fällde inte ens en tår när jag fick reda på det igår av min bästavän. Jag förstod att det var något fel, allt va inte som vanligt. Du bara lämnade mig åt sidan och tog en annan tjej som du kanske också kommer att utnyttja, som du gjorde med mig. När jag låg bredvid dig, så hade bara jag i tankarna att jag ville ha dig på riktigt, medans du hade i tankarna att du skulle få mig i sängen direkt och sen sticka. Varför förstod jag inte det på en gång? Men jag är inte alls ledsen, jag kommer inte gråta åt det här. Mina känslor svalnade när du aldrig hörde av dig som förut. Jag är stark, jag kommer att glömma dig, bara att försöka för jag var så glad när jag var med dig, jag var verkligen kär i dig. Hur kunde mina känslor gå så fort fast jag visste att vi inte hade samma planer om oss. Men nu tänker jag ta en paus från alla killar i ca en månad. Tänker inte börja gilla någon så där lätt bara och börja träffas o strula. Nej gränsen börjar gå där. Tänker inte göra det. Varför är egentligen alla killar likadana? Players players! väx upp pojkar, satsa på riktig kärlek
Bilden är tagen 28 december 2010 då jag väntade på att du skulle komma, sen den dagen har jag inte träffat dig. Om jag skulle träffa dig så skulle jag vela bara slå dig (fast jag inte slår människor) men du sårade mig ända till botten på något sätt fast jag inte blev ledsen eller bröt ihop och grät till söms. De blev bara en konstig känsla när jag fick reda på det, och jag fick ju inte reda på dig utan mig bästavän. Du svarade inte ens på mina sms, du sa inte ett enda ord, bara lämnade mig åt sidan och tog en ny tjej. Så lågt, så jävla lågt. När ska man växa upp och sluta att leka med känslor? Varför inte satsa på riktig kärlek, och du visste att jag ville ha förhållande och inget lek. Men varför insåg jag inte det? Och varför höll du på. Jag ångrar mig till tusen att jag inte insåg allting från början, när mina vänner sa att du inte var bra. Men jag ville inte lyssna för det var bara dig jag ville ha.. Ångrar de stort idag. Men jag är lycklig att jag inte grät eller försökte ta livet av mig. Men jag förtjänar så mycket bättre än massa lek hit och dit, men jag ska inte ha bråttom nu. Jag ska ta de lugnt nu och bara ta en liten paus från alla killar ett tag.
2011-01-05 @ 23:38:58 Feelings Permalink


Kommentarer
Postat av: emma karlsson

vem prataru om? om man får fråga

2011-01-06 @ 17:00:02
URL: http://kemmis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0