Akuten

Har inte sovit nånting, fick jätte ont i magen så jag grät inatt vid 3 tiden. Så väckte jag mamma så hon ringde rådgivningen, så sa dom att vi skulle komma in till akuten, så vi åkte in till gävle, fick vänta 10 min sen fick jag komma in, berätta osv och sen ta blodprov och vänta ett tag till sen kom en läkare och pratade med mig och kände på min mage och lyssnade på hjärtat osv, problemet var att jag är orolig och har nånslags depprision "stavning".. då förstod jag direkt att det va med skolan och göra att jag känner mig stressad och med killarna, jag blir sårad och orolig och får en svår depprision. Men kom hem för nån minut sen och ska ta o äta något är sjukt hungrig. Men bloggar när jag vaknar igen! puss <3
usch va äckligt sliten jag såg ut, hade gråtit en del och hade mycket smärta i magen och i bröstet!

2011-01-15 @ 05:44:54 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0