Träningsvärk

Jag har träningsvärk så jag kan knappt gå och sitta!
Men tog halv 9 bussen till Sandviken, va faktiskt tråkig skoldag. Blir bara roligt när man träffar dom man har roligt med på dagarna. Men mamma hämtade mig vid skolan, sen åkte vi till donken o käkade sen vidare mot Valbo, jag bytte även om i bilen haha, de va trångt med det gick faktiskt. Men handlade lite grejor, ville ha mycket men ville spara pengarna. Men är hemma nu, ska ta nåt o äta nu tänkte jag. Imorgon börjar jag 3 och slutar halv 8 på kvällen, har öppet hus. Får se vad jag gör på dagen då. Behöver träffa en person iallafall.. Men annars får de bli till helgen, men ska va uppe ett tag på kvällen o ha världens sovmorgon imorgon! ja man ska ju inte klaga precis. Men bloggar sen på kvällen, puss
2011-02-15 @ 18:43:44 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0