Tänker börja med en ny start

Känns som jag bara har latat mig idag. Och det har jag bara, har så gott som bara suttit och kollat på Kenza&Tyra show hela dagen och kollat på film och fixat mina naglar. Bad i allafall min mor att göra chokladbollar åt mig bara för att jag är så lat och inte orkar göra det, man är ju sugen på allt som innehåller socker när man ska få lingonvecka. Då blir det så att man blir extra fet varje månad bara för det. Men konstigt ändå så syns det inte på mig. Det är jag otroligt glad över, så tummen upp för det! Nu ska jag kolla på ett värdelöst tvprogram vid namn melodifestivalen, det har spårat ur helt! Va mycket bättre förr när man kollade när man var mindre. Men då fan inte nu, men det duger väl att kolla på det när man inte har något att göra. Men ska slänga mig i sängen o mysa i min skönaste säng som alla är avundsjuk på, men har även gjort om bloggen lite. Är nöjd nu faktiskt! De blev fräsch! men bloggar senare under kvällen, hörs då!
2011-02-12 @ 20:23:11 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0