Skönt att det är lov snart!

Visste inte om jag var död eller levande imorse. Men jag klarade att gå upp på morgonen. Skoldagen va helt okej, dagarna har varit bättre. Men tog 3 bussen hem. Har bara slappat idag, skulle egentligen börja med att byta rum idag med Evelina men jag orkar inte. Men nu känner jag mig hyper och så himla trött. Vill bara träffa alla känner jag, som förut. Åkte epa oså o hängde på donken mycket, va så jävla kul. Men ja vad ska man göra?... tänkte ta ur linserna nu och kolla på tv innan jag somnar. det är bara 4 dagar kvar nu tills jag åker till Södertälje, ska bli så skööönt o slippa Storvik!
Saknar dagarna med er! :'(
vill ha tillbaka det så mycket




2011-02-21 @ 18:59:31 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0