Onsdag

Va faktiskt duktig igår, gick o la mig runt 8 och sov hela kvällen/natten fram till kvart över 6 på morgonen. Så skönt då! Va inte så trött när jag vaknade heller hur bra är inte det då? men åkte till skolan, tog halv 8 bussen som vanligt. Kunde typ alla spanska glosor idag, även att jag inte hade pluggat kollade bara på orden 3 gånger innan förhöret skulle va, så jag kunde alla. shit alltså! har rätt så lätt för spanska tycker jag. Men helt okej skoldag iallafall. Ska även äta något nu, har inte ätit nånting idag. Men har tagit hem mycket skolböcker nu, så de ska pluggas till spanska prov på fredag och även ett eller två teknikprov som är efter sportlovet. Har även möte efter lovet angående om min frånvaro och klassen. För säkert alla lärare ser att jag har förändras as mycket när jag började i den nya klassen, va värsta galen och pratade och skrattade hela tiden. Men nu, ja surigheter och massa. Men de börjar bli bättre nu tycker jag. Men nu ska jag äta tror jag, hörs!
2011-02-23 @ 15:17:46 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0