när folk säger att jag är annorlunda, blir jag bara glad

för jag vill inte vara som alla andra. Nästan alla tjejer är lik varandra när det gäller stilen och utseendet. Så gott som alla tjejer färgade håret mörkt, medans jag stod kvar med platina hår. Men nu har jag ljusbrunt hår men det var bara för att jag ville göra en förändring men nu ska jag äntligen färga håret blont igen för det är mera jag. Men jag tycker att jag är helt annorlunda i sättet och stilen. Jag är inte helt tjejig i mig själv, när jag jämt umgås med killar så blir man som dom på något sätt. Man kan säga att jag har fått ett annat liv när jag började på murgårn, jag lämnade det andra skalet i mörka världen, dit jag aldrig tänker återvända. Folk som kanske både känner mig eller inte tror nog att jag är som alla andra tjejer. Men ni som tror det, ni har fullständigt fel! Jag är mig själv, bara mig själv och ingen annan. Jag är glad för jag är jag, jag är väldigt glad person som har alltid ett leende på läpparna med söta smilegropar, ett skratt som nästan inte tar slut för jag har oftast kul med mina käraste boys som får mig att må bra på riktigt. Jag fejkar sällan mitt humör, är jag arg så är jag arg, är jag glad så är jag glad, är jag ledsen så är jag det. Jag bjuder på mig själv helt enkelt väldigt ofta kan jag säga. Det är bara att jag tycker det är kul och väldigt underhållande, ibland händer det bara att jag gör något konstigt fast jag inte vet att jag tänker göra det. Men jag kan verkligen säga att jag är annorlunda, jag kan inte visa det genom bloggen. Man ser bara i verkligheten. Så jag tar det som en komplimang när folk säger att jag är annorlunda. För då är men en speciell figur på två ben.
+ Det där är min naturliga hårfärg. Visst är den fin?
2011-02-24 @ 20:53:43 Mathilda Uimonen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0