Mobilbloggar i sängen

Nu är det första gången jag mobilbloggar, lite segt för min mobil är från 30talet tydligen. Men idag blir de stan hoppas jag?annars blir jag inte så speciellt glad. Men ligger i min trånga säng och saknar min andra säng hemma som är den skönaste sängen på jorden, alla som har varit hemma hos mig älskar den verkligen. Men tänkte gå upp och äta frukost nu, är så hungrig så man kan tro att jag inte har ätit nånting på hundra år. Men idag är det sista februari,fan vad fort det har gått. Snart är det ju vår hoppas jag annars åker jag utomlands tills det blir sommar. Men bloggar sen när jag kommer hem från stan om det blir idag om dom två kan vakna idag helst och inte ikväll. Puss
2011-02-28 @ 11:33:38 Södertälje 2011 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0