Jag har en svår period i mitt liv just nu

Jag har gjort allt jag skulle göra, för en gång skull. Annars brukar jag inte göra allt för jag är otroligt lat utav mig. Men har nyss ätit vitlöksbröd och druckit stort glas oboy, mums! Är verkligen beroende av oboy. När jag blir vuxen o börjar jobba så kommer jag säkert fortfarande dricka oboy på jobbet istället för kaffe. Skulle inte alls förvåna mig. Men ska borsta tänderna nu och byta om och sova. Ska upp kvart över 6 imorgon, för de skulle va snöstorm I think när jag går till bussen och jag tror att det kommer ta några år innan jag kommer fram till bussen haha. Man skulle haft bil, slippa gå till bussen varenda dag! skulle va så skönt. Men nog med drömmar, bloggar när jag kommer hem från skolan imorgon. Slutar kvart i tolv men ska nog va kvar i skolan i några timmar. Men hörs! godnatt

2011-02-10 @ 22:44:52 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0