Fredag

Gick o la mig sent som vanligt igår. Kunde inte sova så mycket heller, hade både lingonvärk och sen på morgonen mådde jag illa som fan. Och jag som skulle ha dansuppvisning idag i skolan. Åh herregud! O sen när jag vaknade idag typ vid 14 så kollade jag på mobilen Julia hade ringt typ 2-3 ggr o skickat sms. O jag vaknade inte ens?.. Men mår lite bättre nu, har så ont i fötterna o benen så det är sjukt.. Men ska försöka städa rummet idag, när man har haft träningsvärk så betyder det att de blir massa högar med kläder och massa annat. Men nu ska jag äta o duscha, hörs sen! Bilderna från Julias mobil kommer in på bloggen idag hoppas jag.
Jag tuggar alltid på mina sugrör, jämt! Även att jag har dricka kvar.
Kolla skillnaden på ett normalt sugrör som inte är tuggat och sen min till höger som är tuggat.
2011-02-18 @ 14:33:53 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0