Framme i Sveriges värsta maffiastad

skoldagen va as rolig! har även krympt 2 cm så jag är 165cm... men åkte hem med halv tre bussen. packade de sista sen åkte vi till rese i sandviken. hoppade på stockholms bussen. sen satte sig två roliga personen, en gubbe, en tant. dom va as roliga, satt o skrattade hela vägen till stockholm. gubben bah: måste du skratta hela tiden? du skrattar hela tiden,även att jag inte säger nånting.. alltså han försökte få david att få tyst på mig, men de gick inte så bra. sen kom vi till stockholm äntligen, köpte tågbiljett till södertälje. men sitter i lägenheten nu, ska kolla på cartoon network som gamla goda tiderna ;) sen sova. ska till stan imorgon tror jag, sova länge såklart. men bloggar imon, puss :)



jag för 2 år sen

2011-02-25 @ 23:49:15 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0