Försov mig

Jag råkade i sömnen stänga av min mobil på morgonen när larmet gick när jag egentligen skulle upp, så jag somnade om. Sen kom mamma in o försökte väcka mig, men jag är mer död än levande på morgonen, ingen kan väcka mig! Jag lovar, om hela Irak skulle va i mitt rum o bomba o allting så skulle jag inte vakna. För jag sover väldigt djupt och otroligt skönt haha, men så jag fick fixa mig lite grann så tog jag 8 bussen till skolan, och jag började 08.10 så jag kom typ 35 min försent. Tur att man hade en snäll lärare. Så sen fick man gå en låååååång promenad på idrotten, sen blev de donken sen haha. sen tillbaka till skolan, sen hade man so, gjorde prov även att jag blev skit förbannad på den läraren, jag hade inte pluggat ett skit! så va jag tvungen o göra det men fick hälften rätt iallafall. sen blev det o träffa dom underbara killarna, sen blev de enen. så kom jag försent IGEN till engelskan, men jag fick beröm också när dagen va slut av den läraren som jag hatar mest på skolan, fick beröm på so:n och engelskan, stod där som ett jävla frågetecken o bah va får jag beröm? som typ alltid kommer försent och inte orkar göra ett piss och inte fattar nånting på lektionerna. aja de är bara tacka o gå därifrån. men är hemma nu, ska ta ur linserna sen ska jag ta nåt o äta och kolla på film o kanske somnar som alltid, kanske ska plugga också? glömde även provet jag gjorde idag som jag skulle plugga tills imorgon, ups! hah hon kommer döda mig. men hööörs
ge mig blont hår NU!
2011-02-01 @ 17:20:54 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0