Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Det kanske är lite många vanor jag har som jag önskar jag inte hade.
1. Att jag blir lätt orolig, avundsjuk och irriterad
2. Att jag får lätt dålig hy
3. Att jag är så otroligt lat, men till sommaren ska jag börja träna har jag bestämt
4. Att jag är för databeroende
5. Att jag är jämt trött! Även att jag har sovit jätte länge så är jag trött när jag vaknar
6. Att jag fastnar på dåliga killar
7. Att jag har svårt att gå vidare och glömma den killen jag var fruktansvärt kär i
8. Att jag är så sockerberoende
9. Att jag säger att jag ska sköta skolan så gör jag inte det. För jag har ingen ork alls nåmer sen dom la ner vår gamla bästa klass på hela skolan.. Om dom inte hade lagt ner den så hade jag klarat av skolan faktiskt.
10. Att jag blir irriterad när jag vill shoppa och jag inte har tillräckligt med pengar
En gammal bild på mig när jag var ca 13-14 år.
2011-02-13 @ 14:39:30 Vad jag ska blogga om Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0