Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig

- Jag är fortfarande kär i en kille som sårade mig hårt. Men jag vill ändå ha tillbaka honom
- Jag fyller 16 om 9 månader
- Jag är inte oskuld
- Jag börjar bli bättre i skolan fast jag brukar försova mig och komma försent på lektionerna
- Jag har fått intresse av bilar och just nu är min önskan att få en epa
- Jag skulle kunna göra allt för att få flytta till Sandviken
- Jag har dålig syn
- Jag vill bli ljushårig, fast inte platina bara lite mer ljusa slingor
- Jag har bara mest killkompisar. För jag tycker killar är mycket bättre än tjejer
- Jag är oftast glad och skrattar mycket
Fast det finns mycket mycket mycket mer fakta om mig som jag skulle kunna skriva fast det sparar vi till någon annan gång
2011-02-06 @ 11:32:18 Vad jag ska blogga om Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0