Brynäs match!

först skolan idag, massage på morgonen, skrattade somfan för jag är så kittlig på ryggen. men sen dansade oså sen. sen tog jag 2 bussen hem o tog ut pengar sen o typ halv sprang hem för jag skulle duscha o fixa mig innan jag skulle till gävle med julia, tog halv 4 bussen. hade verkligen as kul! stog i klaken "stavning", fast den sög! ingen sjöng elr skrek, fast jag sjöng! sen hade man as kul där, sen skynda oss till bussen sen när matchen va slut. bussen va proppfull, men jag o julia hade ändå kungliga platser, alla såg oss haha. sen kom vi in till stan, gick till donken. jag började prata me as roliga killar. haha, hade något hyper me dom. sen gick vi alla till bussen, o sen va man något pigg på bussen haha, men kom till storvik typ elva. ska snart tvätta bort sminket o sova tänkte jag, börjar bli lite trött? men ah imon äre fredag o de betyder dansuppvisning....... tror jag dör! en dans kan jag inte ens, vill inte va me på den.. men ah ska skippa den imon o va me på dom andra danserna.
as söt kille (a)
fler bilder kommer sen från julias mobil.
2011-02-17 @ 23:27:38 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0