Big brother 2011

Söndag idag då. Betyder att big brother 2011 börjar ikväll, har inte sett big brother sen 2006 när det var sist. Att dom slutade med Sveriges bästa live program när dom hade så många tittare. Förstår mig inte på dom. Men imorgon är det skola och jag ska försöka vara positiv, har ju inte varit det på ett tag eller jo bara när jag är med dom som jag älskar att vara med och har kul med, men annars inte. Trivs ju inte ett dugg i den "plugg" klassen där jag går nu, skulle göra allt för att få tillbaka gamla klassen 8A. Men tänkte ta lite bilder idag det var ett tag sen. Håll utkik i bloggen. Puss
Bild på mig förra sommaren.
Saknar verkligen sommaren, vill inte ha vinter!
2011-02-20 @ 12:53:43 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0