Bad girl!

Jag måste verkligen skärpa till mig nu. Nu efter sportlovet ska jag ta skolan på fullt allvar, jag vet att jag har sagt och skrivit det flera gånger men nu menar jag allvar. Jag ska ha ett mål med att jag ska plugga innan jag sätter mig vid datan, och läsa en bok i 30-60 minuter om dagen. Och minska på timmarna vid datan, att jag bara sitter på kvällen. Att jag pluggar på dagen efter skolan, för innan jag slutar 8an ska jag ha åtminstone bra betyg. Och även om jag är förkyld, migrän eller har lingonvärk även att det är skola så ska jag åka till skolan ändå. Nu t.ex idag så hade jag ont i huvudet när jag vaknade så jag var hemma från skolan, jag fick ångest direkt när mamma ringde till skolan. Så imorgon och resten av den här veckan ska jag gå till skolan och även ta hem böcker så jag kan plugga. Och efter sportlovet ska jag gå varenda skoldag. Om jag inte gör det så får jag inte sitta vid datan den dagen, det är hårda krav för en som är så databeroende som jag, men jag missar så mycket i skolan så man måste få nå slags straff när man inte går till skolan.
Önskade dom hade kvar den gamla klassen, då hade jag klarat av skolan galant! men nu, fuck off!
men jag ska ändå fokusera på mig själv och mina betyg.
2011-02-22 @ 12:47:14 Permalink


Kommentarer
Postat av: julia

jag borde också minska timmarna vid datorn...

hur äre annars?:)<3

2011-02-22 @ 16:50:11
URL: http://awesomejulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0