27 minus grader!

när jag kom till skolan så gjorde jag och Emil en tävling ute vem som skulle kunna stå ute längst, hela kroppen darrade på mig! jag sa den som förlorar blir slav till den andra, och självklart gav jag upp för jag frös verkligen arslet av mig! Så jag kan säga att jag ångrar att jag sa att jag skulle vara slav till han, men jag var inte det heller ;) . Men skoldagen va helt okej, har faktiskt varit kul. Solade efter skolan, sen åkte jag hem. Tänkte ta de lugnt nu, har ont i huvet över en grej jag gjorde idag. Men ska sätta på mig fler kläder för de är verkligen kallt här hemma, måste även packa idag.... åh de suger! ska också duscha. Men bloggar sen, hörs!
2011-02-24 @ 17:12:53 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0