You.Said.I.Had.Not.Done.Anything.

Jag har alltid sagt till dig att jag alltid kommer att finnas för dig, oavsätt vad det än är. och du har alltid sagt att du har brytt om mig, men nu? va har hänt nu?. Du iggar mig hela tiden. Jag frågade dig om jag hade gjort dig något, då sa du nej. Då trodde jag att det var bra men tydligen inte, jag bryr mig faktist om dig över det som har hänt med dig. Men du verkar inte uppskatta att jag stöttar dig i det här läget. Men vad får jag tillbakas, jo ingenting. Kallar man det för vänner. Man får inge tack eller ingenting. Nu ska jag inte bry mig om dig längre, du får göra hur du vill, jag tänker inte bry mig om dig längre. Från och med nu är du luft för mig. Trodde inte om dig.

2009-12-16 @ 17:45:25 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: muktasundin

fin blogg

2009-12-16 @ 20:30:13
URL: http://muktas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0