Want love

Jag vill verkligen ha kärlek nununununu! Det finns ju inge bättre än att få vara tillsammans med någon man älskar. Ett seriöst förhållande är bara jag vill ha. Men ska kolla klart på Bonde söker fru, sen ska jag tvätta bort sminket och sen ska jag sova. Är så himla trött, jag tänkte gå och sova vid halv åtta tiden. Ska iallafall lägga mig tidigt imorgon. Men ja vad ska man säga.. Har inge mer o skriva nu, Men god natt älsklingar <3


hahahaha! kolla hur jag såg ut i 6an. hur verkligen riktig fjortis jag var, jag var mer fjortis i 6an än vad jag är nu.
jag skrattar åt den jag var i 6an, idomin salva, fluff hår, as mycket foundation, knall blondt hår, mycket mascara, playat, osv osv osv...
2009-12-16 @ 20:57:41 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0