Svar på tal som ni undrar säkert på.

Är du verkligen lebb?
SVAR:
Helt jävla ärligt, så är jag fan inte det. Jag fattar inte ens vad folk har fått det ifrån!! Att man måste hitta på nått falskt rykte om någon de är det sjukaste man kan göra, man sårar verkligen folk när man sprider rykten. Och jag är abosolut INTE lebb. Det skulle jag aldrig vara, jag gillar bara killar. Så det så, jag vet själv vad jag är och inte är.


Hatar du verkligen bögar?
SVAR: Haha nej, jag gör inte det. Dom är precis som vanliga människor fast dom är kär i en av samma kön. Så jag har inget emot bögar. Dom är ju inte kär i könet, dom är ju kär i den personen. Så ja,


Är det sant att du ska flytta till Stockholm när du har gått ut skolan?
SVAR: Jag har tänkt på det, för i hela mitt liv har jag alltid velat flyttat till stor staden. Så ja jag ska försöka o söka jobb och hyra lägenhet i Stockholm.


Vad använder du för smink?
SVAR: Det är lite olika. Jag använder såklart foundation Loreal Paris. och svart mascara Max Factor och Loreal Paris. Sen använder jag puder Loreal Paris. Sen ibland läppstift i rosa och det är lite olika märken. Sen ibland kajal, mendet är rätt så sällan. 


Hur fixar du ditt hår? 
SVAR: Jag borstar det som vanligt, jag plattar håret, sen brukar jag tupera lite. Sen använder jag hårspray.


Hur länge har du bloggat nu?
SVAR: Hm sen i juli tror jag. Men förut hade jag en annan blogg. Men jag tog bort den av någon anledning som jag ångrar.


Hur skulle du beskriva dig själv?
SVAR: Som en helt vanlig människa. Rolig humor, lätt att skratta med, tar inge skit. Är mig själv, skiter i vad alla andra tycker, jag säger vad jag tycker. OCH ÄR INTE LEBB


Hur tror du alla andra tycker om dig?
SVAR:
Alla tycker ju olika om folk. Svårt o säga


Hur länge har du bott i Storvik?
SVAR:
 Så länge vad jag minns. Har bott i Hammarby någon månad men sen flyttade vi till Storvik, så bodde vi en lägenhet, sen flyttade vi till en villa som jag bor i nu. Jag har bott i det här huset i 10 år. Och jag vill absolut inte bo i Storvik.


2009-12-08 @ 19:59:14 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0