Snart julafton

Slocknade igen inatt när jag låg och kolla på tv. Sen stog Evelina o skrek på mig vid sängen, och jag hörde inget, men sen gjorde jag det. Sen gick jag o åt lite, sen gick jag in till Evelinas rum och frågade vad hon sa till mig. Hehe, men gick o la mig sen, vaknade vid sex tiden imorse, jag trodde att det var skola. Hahah, som somnade jag om o vaknade vid åtta. Sen somnade jag om igen, sen vid tio när Julia smsade mig, sen läste jag några sidor i boken. Sen ah, har jag duschat och kollat på tv. Smsar med David nu, va rätt länge sen jag smsade med han (: , men ska kolla på tv nu. PUSS


Mathilda

 
2009-12-19 @ 14:19:03 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0