Skulle tagit chansen för första gången

Ångrar det jag gjorde. Det jag gjorde var att dissa dig totalt, att jag slösade ett halv år på nåt som inte är värd något. Om jag tog chansen så skulle jag aldrig varit olycklig. Jag hade varit lycklig nu isåfall. Åh vad dum jag är egentligen. Jag dissade dig för många gånger, förlåt! jag ångrar det så mycket.
Var för dum, jag tänkte bara på mig själv. Blev helt off när vi var nära. Vet inte varför, jag ville så gärna.. Men vad hände?. Jag gillade dig på utsidan och på insidan. Det var du som brydde dig om mig så mycket.
Jag pratade med dig om precis allt. Jag dissade dig för en kort relation med någon annan kille. Allt blev så fel..
Och jag gillade dig verkligen.. Men nu går det inte att göra nånting, du har flickvän och är lycklig.

2009-12-18 @ 21:33:53 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0