Skönt.Med.Jullov.

Kom hem för nån halvtimme sen med Evelina. På morgonen var det först uppträdande med kören. Va ju bra, sen läste rektorn en historia för oss, haha va så himla bra! Skulle spelat in det. Ja , sen blev det lite godis i klassrummen, men tog bara polkagrisar. Sen körde vi massa konstiga lekar typ hängagubbe o sånt. Ah skönt med lov nu! Äntligen!. Blir och åka ut med pappa och Evelina, ska köpa nå julklapp till mamma. Senare på eftermiddagen blir det och åka till Valbo på tomtekväll. Sen på kvällen måste jag städa mitt rum. Ser för jävligt ut! haha,  Ja men nu ska jag fixa mitt hår med volym. PUSS ! <3

2009-12-22 @ 11:00:35 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0