Skönt och ut o gå.

Gick ut vid tre tiden ungefär. Gick med Evelina typ runt hela Storvik. Tog en massa bilder också, ska lägga ut dom också. Sen när vi kom hem så låg vi i min säng och kolla på film och dampa sönder haha. Sällan, ah kollar nu på solstorm. Ska gå o sova efter det. Börjar halv tio imorgon. Har nå friluftsdag, yee! Ska dansa haha, ska möta Hanna vid kvart över nio. Men ah, skriver mera imorgon efter jag kommit hem, Vet ej när jag slutar. Hoppas det är tidigt iallafall hihi. Typ inge speciellt alls den här  veckan som kommer. Är bara läsvecka, Kanske några lektioner men inte mycket. Sen nästa vecka då slutar ju vi skolan på tisdagen. Så det är rätt soft nu dom här dagarna. Och på måndagen kanske också blir rätt skönt hoppas jag, men ja ha en bra natt allihopa, puss <3


här kommer det bilder







orkar inte lägga ut nåra mer, bilderna är så stora så tar de  så långt tid o lägga ut alla.
plus att datorn har nå damp. men bjuder på dom här iallafall
2009-12-13 @ 21:34:16 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0