Rädd att tappa rösten och tala teckenspråk hela mitt liv

Hej min rosablogg!
& alla fina läsare
Ja vad ska man säga. Kunde knappt prata imorse. Så jag va hemma idag, kändes som bara att jag kunde ta livet av mig för jag hade så ont i halsen. Så jag var hemma från skolan idag. Men ja, jag tänkte på, Tänk om jag tappar rösten och att rösten aldrig kommer tillbaka och jag får prata teckenspråk hela mitt liv. Vore ju hemskt! Men enda sen jag vaknade kollade jag först på film. Sen satte jag mig här vid datorn. Ville fixa min blogg oså. Så nu är jag nöjd. Så nu är den rosa igen. Så ska det vara. Ja men ska snart gräva lite i frysen och leta efter något gott. Jag ska inte äta pommes frits som jag gjorde hela tiden förut. Men får se vad jag hittar. Får se när jag lagar maten om de blir brännt eller för kallt. Men ha de bra bbbabysar <3


OCH JAG HAR INGA GRATIS SMS SÅ NI VET! JAG KAN INTE SVARA, + SÅ HAR JAG INGA PENGAR PÅ MOBILEN



2009-12-08 @ 16:53:00 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0