ONT I HALSEN + KONSTIGA DRÖMMAR!

Hela natten hade jag ont i halsen, gör as ont o svälja. så jag va hemma idag + att jag va så jävla trött, kom inte ens ihåg när mamma stog o försökte väcka mig för jag gick inte upp, kom knappt ihåg va jag sa haha! ja inatt hade jag en konstig dröm.  typ att vi hade en varsing fisk i skolan i ett akvarium i koridoren. så hade jag en läskig fisk som biter en i fötterna men om man tar upp den i händerna så spelar den död,och becca hade en liten guldfisk som hon alltid tog i fennan. så va de fult med vatten på golvet, så åkte min läskiga fisk ut på golvet, så  bet fisken mig o becca på fötterna, AHHAAH! så va vi typ i nå garage då var de fult med häst tävlingar? jag red på nån häst, man skulle typ tävla om vem som var snabbast, så kom jag alltid sist, så trodde jag alltid att jag vann tävlingarna. haha va så himla konstigt. sen satt jag i nån lägenhet i sandviken som man röker vattenpipa i. jag rökte typ hela tiden i den, ja blev beroende. sen va de helt plötsligt nyår, då rökte jag, så vare nån som filma mig när jag gick nånstans, i sandviken vare iaf. typ vid björksätra. så kom rickard o nån till o sa åt mig o inte röka i björksätra, dom sa att tjejer med blondt hår kan bli våldtagna om dom röker vid björksätra. hahaha så jävla sjuuukt x'D så ville jag inte sluta röka, så lyfte dom upp mig så tog dom ciggen o släckte den. sen gick dom typ hem till rickard. sen låg jag typ på hans golv, så kom typ rickard in o frågade om ja ville va med på trekant me nån kille. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAA x'D så jävla konstg dröm. heelt sjukt! men aja idag är det äntligen freeedag. blir o slappa, så ska jag läsa lite kemi igen. provet va idag o jag är inte i skolan, så jag får göra de nästa vecka, så jag ska plugga i helgen. men ha de bra, finns på mobilen pussssssssss :* <3


2009-12-04 @ 11:22:40 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHAHAHHAHAHA!! <3

2009-12-04 @ 11:50:26
Postat av: frida

fin blogg! :)

2009-12-04 @ 18:41:36
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0