Om några timmar är det juuul!

Godkväll bloggläsare!
På kvällen så gick Evelina och jag ut i friggan, för jag skulle hjälpa henne o städa för Timmy kommer på söndag. Oh no säger jag bara, haha, han kommer o dryga på mig i en hel vecka o plus 3 dagar haha. Får se om jag står ut helt enkelt :) hihi. Sist drygade han på mig i bilen, när vi skulle till dollar store i sandviken så satt jag bakom han i bilen, så han har en sån här as liten bil som man lär luta fram sätet eller hur man ska förklara det. haha skit samma, så gick han och Evelina ur bilen, så lutade han inte fram sätet för mig. Han bara låste bilen. Blev så jävla förbannad på han, och dom stog bara o skratta hahaha. Men ja, vi städade friggan o sånt. Luktade sommar i friggan, fick en tår i ögat för jag saknar sommaren sjukt mycket. :( . Ah, sen kollade vi på nån film i mitt rum. Satt o skratta som bara den haha, sen började vi tjaffsa om nån sak. haha, sällan syskorna flummonen.. sen städade jag rummet, det är ju julafton imorgon. de är inte så fint o ha massa kläder i rummet o massa saker. så jag städade rummet, så nu har jag det klart äntligen. men ah, ska väl sitta här nån timme till, ska gå o sova sen. Ska upp typ vid 10,11 tiden imorgon. Måste fixa maten, för pappa ska åka till jobbet vid 14 o mamma kommer hem vid 12. så blir stressit imorgon. Men ha de bra, PUUUUUUUUUUUUUUSS <3

2009-12-23 @ 22:16:19 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0