okej, ska hålla mig till den här bloggen bara!!

Nu ska jag hålla mig till den här bloggen!.


Vaknade runt två idag, åt frukost runt sex tiden på kvällen, men som sagt. låg o sov ett tag sen ringde simon, så dum som jag är så hörde jag inte.. men ah, är iallafall SJUKT JÄVLA FUCKING FÖRBANNAD! HAR ALDRIG VARIT SÅ JÄVLA FÖRBANNAD I HELA MITT JÄVLA LIV. TÄNK ATT FOLK KAN FÖRSTÖRA NÅGONS LIV, ÅÅÅH! JÄVLA ÄCKEL HORA DU ÄR! HAR KOLL PÅ MIG SOM EN JÄVLA MAMMA, FYFAN  SÄGER JAG BARA. DU KAN GLÖMMA MIG SOM VÄN, AH ELLER "BÄSTAVÄN", FYFAN SÄGER JAG BARA.


Imorgon blir det Valbo med mamma, för se vad jag ska handla då. men ah, ha de bra pusss <3

snart nyååår ((((:

2009-12-28 @ 20:57:36 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0