Mathilda svarar

PERSONLIGHET
                                                                                            
är du blyg? - i början kanske lite . 
är du smart? - skulle jag nog påstå, ja :)
är du långsam? -  nejdå
är du stressad? - lite för ofta, ja .
är du tålmodig? - inte direkt
är du djup? - skulle jag nog kunna säger, eller?
är du öppen? - ja,
är du ärlig? - självklart, orka hålla allting inom sig.
är du positiv? - mot vissa haha
är du rolig? - fan roligaste på jorden !
är du ansvarsfull? - vill jag inte på stå.. eller kanske?

VÄNSKAP
har du svikit en kompis? - ja, vem har inte?
har du förlorat en bästa vän? -  ja, shit happens.
har du sagt att du älskar en kompis? -  men självklart
har du sovit med en killkompis? - japp
har du sovit med en tjejkompis? - japp
har du pussat en av samma kön? - japp, som kompis så.
har du slagit en kompis? -  ja, på skojj då .
har du en kompis som vet allt? - japp one
har du berättat hemligheter? - ja

KÄRLEK
har du blivit sårad? - ja
har du haft stadigt förhållande? - nä, eller, jag vetinte vad jag ska svara här.
har du krossat någons hjärta? - ja
har du gett någon ditt hjärta? - japp, och han tog det med sig och gick..
har du "playat"? -  typ ja
har du sagt att jag älskar någon och menat det? - ja. annars säger man inte det
har du sagt att jag älskar någon, och ljugit? - nej sånt gör man inte
har du varit otrogen? - nej, men va nära.. men gjorde de inte

FAVORITER
favorit låt just nu: Britney Spears - 3
favorit pryl: min nya mobil :*
favorit film: black jack
favorit bok: Läser inte böcker, men läste en som va as bra som heter Simon & Sophie
favorit lärare i skolan: Ragnhild såklart, hon är den enda som har humor!
favorit plats: långt borta från Storvik. typ Stockholm
favorit frukt: mandarin (:

ÖVRIGT
har du sytt? - nej
har du opererat dig? - nej
har du cyklat omkull? - AHAAHHAHA! ja, när jag pratade med erik i telefon så åkte jag ner för en nedförsbake så råka jag bromsa av nån anledning, typ reflex. så volta jag med cykeln sen låg ja på marken o as garva. han bah: mathilda! vafan håller du på med, hahaha.
har du sjungit i duschen? - japp
har du hoppat bungyjump? - nej, inte vill jag heller.
har du fobi för något? - fisk. och IDIOTER
har du sett någon dö? - räknas en fisk?
har du varit på begravning? - nej
har du sagt att du hatar någon? - ja

LIVET
svart eller vitt: vitt
rött eller blått: blått
skriva eller tala: skriva
vatten eller cola: cola
mobil eller mp3: mobilen så klart?
snygg eller charmig: båda
lösgodis eller choklad: usch inget
frukt eller grönsak: frukt
film eller serie: serie
festa eller softa: festa
sommar eller vinter: sommar
fredag eller lördag: fredag
ljus eller lampa: ljus
övervikt eller undernärd: under
kärlek eller vänskap: kärlek
bio eller hemmakväll: bio

2009-12-12 @ 20:52:24 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0