Måste slita sig upp från sängen på morgonen

Vad ska man säga, ligger så oerhört skönt i min säng precis när jag ska vakna. också är jag så trött också, mina ögon vill bara blunda. Nog med att somna vid tolv, ett tiden på kvällarna. Jag ska seriöst gå och lägga mig tidigt, så jag är pigg när jag går upp på morgonen sen. Så ska jag göra, skiter i vad det är för program på tv, det kan jag se på datorn eller repris. Så är det, det ska jag ha som mål hela tiden.

Idag är det torsdag. Gillar verkligen inte torsdagar, det är alltid jobbigt. Lång dag, slutar ungefär kvart över tre. Får se om jag står ut så länge, men snöbollar och allt. Men nu måste jag fixa mig lite. Skriver kanske mer när jag kommer hem. Annars slänger jag mig ner i sängen o tänker sova. Eller kolla på film. Men ha de bra. PUSS

2009-12-17 @ 06:44:06 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0