Lyxdag, men ändå tråkig

Hade kemi på morgonen, jag gjorde mitt prov gick väl bra. Gav läraren provet sen när lektionen var slut så rättade hon det då fick jag 20 poäng alltså ett G. Jag blev rätt så sur. Jag hade pluggat hela helgen så får jag bara ett G. Jag förklarade ju bra på pappret, när man kunde få 6 poäng så fick jag bara 4 istället. De är ju jätte kul, NOT! Men sen blev det håltimme till halv elva. Då när håltimmen var slut så hade vi spanska, Så trökigt satt bara och prata. Fick iallafall alla rätt på läxförhöret. Woow! Men ja. Slutade för dagen efter lektionen för alla lärare i Sandviken ska prata om vad som kommer och hända år 2011. Haha säger jag bara. Hur ska man veta vad som händer då. De är ju 2 år kvar nästan 1 år. Men mötte Evelina vid mitt skåp, vi gick ner på Storvik och tog ut pengar för Evelina var tvungen o köpa gratis sms. Sen vid okq8 så träffade vi mormor o morfar. Länge sen jag träffade dom. Så de va trevligt! Men är nu hemma, ska byta kläder och fixa mig lite tills ikväll. Jag ska till Hofors på nån konsert i kyrkan med mamma. Vi ska kolla på Magnus Carlsson, BÖGVARNING! men man måste väl ställa upp..
När jag var typ 10år så var han i Valbo o sjöng, så var jag där med mamma o mormor. Så alla bara applåderade, och jag bah: BUUUUUUUH!. så hade jag tummen ner hahaha. Ja man de va ju 4 år sen. Men som sagt, Lyssnar på Lady Gaga nu såklart. Alltså tänk om hon verkligen är en kille. Såg i min FRIDA tidning nu att hon va med, så hade hon pung o allt. Kan lägga ut bilden senare ikväll. Men hon kanske är en blandning både tjej och kille. Haha! Men ja, ha de bra. Oså smsa ikväll så jag inte har så tråkigt i en kyrka i HOFORS! sugeeeeeeeer lite väl mycket.



2009-12-07 @ 13:39:53 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0