Läsdag idag.

Ska läsa hela dagen iskolan fram till kvart i två. Sen ska jag göra nå slags prov också på morgonen, sen blir det läsa , sen slöjd, sen läsa igen. Bättre det än andra lektioner. Jag somnade runt fem tiden igår på eftermiddagen, sen sov jag till kvart i sju. Då pluggade jag lite på provet som är idag. Sen läste jag några sidor i boken. Tänk jag läsa i en bok HEMMA! det är sjukt, men det är rätt avslappnande när jag ligger i sängen och läser i en bok istället sitta vid datorn 24/7. Så det var rätt bra. Ja vaknade iallafall för 35 minuter sen, har fixat mig lite. Men vet inte vad jag ska ha för kläder. Blir nog mjukis, när jag ska sitta o läsa. Kanske inte så skönt med jeans. Ah mjukiskläder blir det. Men när jag kommer hem då ska jag SOVA! again. Men det är så himla skönt o sova. Speciellt när man kommer hem från skolan när man är så himla trött, ja men nu ska jag fixa mig så jag blir klar nångång. Ha de bra, PUSS

2009-12-18 @ 06:52:02 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0