Jag längtar tills jag blir vuxen.

Jag har alltid drömt om att bli vuxen. Att bygga upp en framtid med någon man älskar och skaffar familj och jobb. Jag har alltid velat bli vuxen, gå ut skolan med bra betyg och söka det jobbet man vill jobba med i framtiden. Och bara ta eget ansvar. Så att inte föräldrarna bestämmer över mig. Att man bestämmer över sig själv hela tiden. De gör jag nu också men det blir nog mer ansvar när man blir vuxen. Då kan man bara flytta härifrån och inte tänka tillbaka hur det var i skolan och med alla vänner, alla bråk och dom relationerna som man hade när man var ungdom. Att man glömmer bort allt när man blir vuxen, Att man skaffar sig en riktig man och gifter sig och skaffar barn, då tänker man ju inte så mycket hur det var förr när man var ungdom och gick på högstadiet och att man fick uppleva alla hemska dagar som man har varit med om. Och alla falska rykten, så omogen är man ju inte när man blir vuxen, inte lika mycket som man är på högstadiet och kanske gymnasiet. Jag hoppas att jag verkligen kommer att glömma allt som jag vill glömma nu när jag blir vuxen. Alla bråk, rykterna, falska människor, relationerna, skolan, osv osv... Man kämpar och kämpar för att få ett perfekt liv, och få bra vänner. Men man kan inte göra så mycket mer när man har kämpat och ingen märker det. Men hoppas att jag får ett perfekt liv när jag blir vuxen

2009-12-15 @ 20:40:56 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0