Jag kan andas ut.

Nu kan jag andas ut. Har varit en sten i mitt hjärta länge nu men nu har stenen fallit ner i stupet och jag står kvar här och tittar tillbaka. Och jag ser dig, jag ser dig komma fram till mig, du ler för mig. med ditt fina leende som får mig knäsvag. du tar min hand och säger att du älskar mig. jag vill fälla tårar för jag har väntat på dom orden länge. jag gråter för att jag är lycklig för att jag har dig i mitt liv.
jag älskar dig, kan du inte bara komma tillbaka. saknar alla dagar med dig. jag älskar dig mer än allt annat på jorden.


För en gång skull städa jag lite i mitt rum. Bytte lampor, städa min sminkhylla, ligger huller o buller , slänga tomma flaskor, o en massa, byta lakan osånt i sängen osånt där, men alla kläder ska jag slänga ner i tvätten imorgon, och dammsuga osånt, jag som inte tycker om o dammsuga. hatar det! men om man vill ha rent o snyggt så måste man. Men ja, ska väl sova nu. Är så himla trött så jag kan somna redan nu vid datorn. Men imorgon är det torsdag, migrän dag kallar jag det. hihi, men jag skriver mer imorrn. puss på er <3

bjuder på en bild när man var liten
2009-12-09 @ 21:49:52 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0