Jag är *****

Yeees! jag är äntligen ***** :D de blev inga fel alls mer än att jag var as nervös. som sagt i helgen ska jag fixa bloggen again. ska göra den finare. lite mörkare färger. men som sagt, lång dag idag de betyder migrän hela dagen. får jag hela tiden när de är lång dag. neee helvete! vi ska ha svartskallen idag på spanskan, han är så jävla sjuuuuuk i huvet. uppkäftig mot mig? de ska man inte vara. då ger  jag mig aldrig. han är liksom våran vikarie för lisa är sjuk, så är han där istället. han bara sitter på en stol o glor på oss? han säger bara att vi ska plugga på glosorna, sen när man har gjort de så frågar man va man ska göra, han bah: de lär väl du veta.  men herregud gubbjävel! vi får liksom nya uppgifter varje lektion! nästan då, men han lär väl fan veta, jävla asätare! men nu ska jag fixa mig. puss på eeeeer <3


2009-12-03 @ 06:54:32 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0