Imorgon är det ett halv år sen vi träffades. JAG SAAAKNAR DIG GUBBEN :'( COME BACK TO ME AGAIN. 11 juni 2009 en dag att minnas hela livet <3

Tordag idag...

Orkade inte fixa mig idag, så jag tog på mig lite foundation o lite mascara, sen borstade jag håret. skippade o platta håret, orkade inte. men jag orkade inte bry mig, sen tog jag mjukiskläder again. sen tog jag nåt o äta. satt o kolla på tv i mitt rum, blev barnkanalen haha! men ah fanns inget annat. så somnade jag i sängen! sen hörde jag evelina säga " Halllå! mathilda vi måste gå nu". haha ja bah: men ja. haha så hade först klassråd. sen svenska, sen pedofiltid. sen lunch, sen fysik, sen spanska, sen so. rätt lång dag jobbigt som fan. gick hem i mörkret själv. kollade lite tv sen gick ja in till mitt rum, kollar just nu på ice age 3 haha så jävla sjuk film x'D
men sen ikväll ska ja kanske på luciatåg. ja ska ju ändå se de imorrn i skolan, men ah vetinte riktigt. ne jag ska va hemma, ändå skönast o va hemma själv en stund. men puss på er :) <3



2009-12-10 @ 16:32:18 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0