I WILL ALWAYS LOVE YOU

Blond blondare blondast kan jag kalla mig själv nu. Men jag är nöjd, men jag ska använda silverschampo iallafall så det blir nog lite bättre iallafall. Fick tillbaka mitt fysikprov idag blev så förbannad jag fick bara G. Är så himla arg, i alla ämnerna nu har jag bara G. Får G hela tiden på exakt alla prov. Iför sig har fått två IG- när jag inte hade pluggat men då visste jag inte att det var prov. Jaja, jag slapp svartskallen idag på spanskan. Sen smsade pappa mig och frågade när jag slutade så sa jag kvart över tre, så sa han att han kunde hämta mig vid parkhallen, så lat är jag har bara 700 meter från skolan till mitt hem. Men jag har träningsvärk i hela kroppen sen jag hade gympa i tisdags. Men nu måste jag plugga som en idiot nu, har prov imorgon i kemi. Har minst 11 sidor i läxa. Åh jag orkar verkligen inte! Jag som trodde att det var nästa vecka när de va prov. Men nejnej! Imorgon blir det, Orkar inte med skolan nu! Hatar verkligen skolan, Finns inge värre. Jag jobbar heldre på Dollar Store. Men nu måste jag läsa kemi. Efter det blir det duscha och sen ska jag fixa min blogg. Sen ska jag kolla på mammas pojkar. Men finns alltid på mobilen puss :) <3

silverschampo ska de bli!
nu är jag mig själv igen!
så här ska den äkta mathilda se ut
hon är tillbaka
blonnnndie!

2009-12-03 @ 16:49:20 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0