Hur krossad ska jag bli.. :'(

Gick till skolan ungefär vid 9, skulle ge Evelina en bok som hon glömde hemma. Så gick till skolan, typ pratade om vad som hände i natt och Nän garvade som bara den och jag såklart. Sen vid kvart över så gick jag ner till parkeringen o mötte Hanna och Alina. Ah började halv 10, så bestämde vi musik o dans o så. Tog lite tid. Sen gick vi till ok kuk påtta med Musse, Stoffe, och Andreas. Ah sen gick vi in igen. Sen skulle vi visa dansen vi hade gjort. Det var pinsamt haha. Ah stannade kvar en timme till innan vi slutade. Typ dampade loss i gympasalen. Hiihi! Gick hem vid 15 typ. När jag kom hem slängde jag av mig jackan och skorna och låste dörren och gick raka vägen till mitt rum och slängde mig i sängen och drog på mig täcket och drog av mig byxorna. Försökte sova men gick inte. Alla tankar bara snurra runt i huvet. Ah men har nyss duschat, ska snart äta något..
PUSS

2009-12-14 @ 16:45:45 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0