Home again.

God kväll läsare!

Först blev det Sandviken, skulle leta efter parkering på stan o så, allt var upptaget! Shit asså, sen blev det stan en snabbis i Sandviken, sen blev det Valbo. As mycket folk!. Sen blev det pizza med Timmy,Evelina o mamma på en resturang brevid sibylla vet fan inte va det heter haha. Som sagt, hittade en massa, fanns inte så mycket rea heller. Bara på fula saker typ. Men ja, köpte brun utan sol och lösnaglar. Ah kom hem vid åtta tiden, kollar just nu på  vinterkrysset. Hehe jag har faktist köpt miljonlotto eller vafan de heter. Jag ska spela de imorgon (a) , Men vafan vad gör man inte, man kan ju vinna mycket om man har tur. Tänk om jag vinner en bil hahahah!. Shiiit!, ahha, nedå :) kanske har tur med nånting. Men ha de bra nu sötnosar, PUSSPUSSSPUSSSSSSS <3

2009-12-29 @ 20:34:46 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej Nu har jag börjat skriva igen och då undrar jag vad just du tycker om min blogg vad jag kan förbättra m.m Skulle bli jätteglad av svar Fin blogg Föresten !

2010-01-03 @ 22:29:51
URL: http://melinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0