Hofors på julkonsert

Åkte vid kvart i sex till Hofors med mammsi. Vi skulle kolla på Magnus Carlsson, ärligt så är han faktist bra sångerska. Ja en jävla kärring som satt brevid mig o hon klappade så jävla hårt så jag blev så irriterad. Så lät de som att hon klappade händerna precis vid mina öron. Så när alla visslade oså. Så försökte hon också göra så, men haha tantaluras! du kunna inte. Himla tant hon var. Hon höll på i 2 timmar. Men ja va klar vid kvart i nio. Åkte hem, har nyss ätit ska snart tvätta bort sminket och fixa min skönaste säng. Grrr! Alla älskar min säng.
Men som min blogg ser ut nu ska den inte ens vara. Jo bakgrunden men inte headern, jag ska fixa den imorgon. Jag orkade inte göra det idag. Va för trött kan man säga. Jaja ska gå o sova nu, ska upp tidigt imorgon. Godnatt lllovers :* <3


2009-12-07 @ 21:44:14 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0